مدل لباس مجلسی دخترانه و زنانه جدید و شیک

مدل لباس,مدل لباس مجلسی,مدل لباس شب,مدل لباس فشن,مدل لباس نامزدی,مدل لباس و آرایش,مدل مو,مدل لباس دخترانه,مدل لباس عروس

مدل لباس مجلسی دخترانه و زنانه جدید و شیک

مدل لباس,مدل لباس مجلسی,مدل لباس شب,مدل لباس فشن,مدل لباس نامزدی,مدل لباس و آرایش,مدل مو,مدل لباس دخترانه,مدل لباس عروس

دکوراسیون و چیدمان طاقچه شومینه

دکوراسیون و چیدمان طاقچه شومینه

ایده هایی برای چیدمان طاقچه شومینه

ایده هایی برای چیدمان طاقچه شومینه
با الهام از یک کارهنری قدیمی و چیدمان لوازمی انتخاب شده روی طاقچه شومینه منزل صحنه هنری بدیعی ایجاد کنید.
طاقچه شومینه برجسته


با چیدن اشیائی مانند گلدانهایی با اندازه های متفاوت می توانید نمای زیبایی به نمای شومینه تان بدهید. گلدان ها را از مرکز به سمت اطراف به ترتیب ارتفاع آن بچینید. سعی کنید چیزهایی که روی طاقچه قرار می دهید با رنگ دیوار همخوانی داشته و در عین حال جلب توجه کافی بکند. از انواع مختلف گلدان با سبکهای گوناگون می توانید استفاده کنید تا جالبتر به نظر بیاید.

طاقچه شومینه سنتی



با انتخاب یک کاغذ دیواری روشن و گلهایی با رنگ مشابه نظر هر بیننده ای را به محض ورود به اتاق به سمت این تابلوی زیبا که ساخته اید جلب خواهید کرد.چند عکس زیبا هم با رنگهای تقریبا خنثی در بالای طاقچه قرار دهید اما سعی کنید انتخاب آنها طوری باشد که زیبایی خود چیدمان شومینه در حاشیه قرار نگیرد.

طاقچه شومینه ظریف و زیبا



برای ایجاد منظره ای ظریف و زیبا که دربرگیرنده شومینه اتاقتان باشد چند گل رز زیبا در تعدادی گلدان شیشه ای قرار داده و در وسط طاقچه بچینید و چند جاشمعی بلوری نیز در دوطراف آنها قرار دهید. نور لرزان شمعها همراه با شاخ و برگ گلهای گلدان زمینه یکدست و زیبایی ایجاد می کند.
طاقچه شومینه طرح چوب


برای ایجاد حسی طبیعی و روستایی می توانید از شمعدان های چوبی و چند طرح طبیعی زیبا بر روی دیوار استفاده کنید. توجه داشته باشید که زمینه را کاملا غیر رسمی و صمیمی بچینید و از اشیائی با اندازه های مختلف استفاده کنید، از چند کارت پستال یا عکس قدیمی هم می تواند استفاده کنید. چیدن چند دسته گل وحشی در یک پارچ زیبا بر زیبایی و صمیمیت طرحتان می افزاید.

طاقچه شومینه کتابخانه ای



میتوانید از طاقچه شومینه علاوه بر زیبایی استفاده های دیگری هم ببرید مثلا قفسه کتاب. چیدن کتاب هایی با جلدهای زیبا و رنگبندی متوازن ظاهر زیبایی به طاقچه شومینه تان می دهد. سعی کنید کتابهایی را انتخاب کنید که هم اندازه بوده و رنگشان همگن باشد.

طاقچه شومینه مدرن



برای ایجاد طرحی جالب توجه و تحسین برانگیز می توانید چند ظرف شیشه ای مختلف را با اندازه های مختلف انتخاب کرده و روی طاقچه شومینه بچینید سپس در هرکدام یک شاخه گیاه زیبا مانند اوکالیپتوس قرار دهید.

طاقچه شومینه نوستالژیک



از طاقچه شومینه تان می توانید به عنوان یک گالری نمایش استفاده کرده و عکس ها و جواهرآلات زیبایتان را در معرض نمایش قرار دهید. استفاده از گیره هایی که شبیه   است برای نگهداشتن عکس ها روی طناب حس نوستالژیک عمیقی ایجاد می کند در حالیکه کارت پستالهای تکیه داده شده به دیوار زمینه را غیررسمی و صمیمی می کند.

طاقچه شومینه گلچین



با الهام از یک کارهنری قدیمی و چیدمان لوازمی انتخاب شده روی طاقچه شومینه منزل صحنه هنری بدیعی ایجاد کنید. در انتخاب اشیاء با اندازه و سبک های مختلف تردید نکنید بلکه این نوع چینش حس انتخابی و گلچین شدن را افزایش می دهد.

طاقچه شومینه گلستان



تقارن باعث ایجاد حس هارمونی و آرامش می شود. چیدن چند دسته گل زیبا و روشن چشم بیننده را در امتداد طاقچه خیره می کند.

طاقچه شومینه و قاب عکس



خیلی تصادفی چند قاب عکس را پشت سر هم روی طاقچه شومینه قرار دهید. اندازه های مختلف با عکس های رنگی یا سیاه و سفید را با هم ترکیب کنید تا حس سبک انتخابی و گلچینی را تقویت کنید. چند شیئ دیگر مانند گلدان هم می توانید اضافه کنید تاچیدمان حالت ردیفی و یک نواخت نداشته باشد.
طاقچه شومینه کلاسیک 


اگر سبک چیدمان و مبلمان در خانه شما کلاسیک است می توانید از همان سبک متدوال و رایج یک آیینه و دو شمعدان استفاده کنید . البته برای انتخاب این سبک مدل و جنس متریال شومینه هم تاثیرگذار خواهد بود .


استفاده از ظروف نقره در اشکل شمعدان، کاپ و یا گلدان می تواند بسیار زیبا و تاثیرگذار باشد و این به دلیل تضادیست که بین سردی نقره و گرمای آتش شومینه ایجاد می شود .
در انتها پیشنهاد می کنیم از شومینه به عنوان نقطه عطف دکوراسیون خانه و ذوق و سلیقه خود بهره بگیرید .
پستهای مرتبط :
  • No Related Post

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد